Skip to content

Liseli Kız sikişme Hİkayesi

Şubat 7, 2013

SELAM HERKESE SİZLERE ŞENGÜLÜ OTEL ODASINDA NASIL SİKTİĞİMİ ANLATMIŞTIM NEYSE KONUYU UZATMIYIM BU DEFA EVE GİDECEKTİK. TAKSİYE BİNDİK AMA HİC RAHAT DURMUYORDUK BİRBİRİMİZİ ELLİYORDUK. NEYSE YOL BİTTİ EVE GİRDİK BU DEFA ŞENGÜLE BİR SUPRİZİM VARDI YER YATAGI ACMIŞTIM. İKİMİZDE DUŞ ALIP YATAĞA GİRDİK ÖYLE SAKİN HAREKET EDİYORDUMKİ RESMEN CILDIRMIŞTI ŞENGÜL YAVAŞ YAVAŞ ÜZERİNİ CIKARIP O PORTAKAL BÜYÜKLÜĞÜNDEKİ GÖGÜSLERİNİ EMMEYE BAŞLADIM VE ARA ARA DUDAKLARINI ÖPÜYOR ISIRIYORDUM ALTIMDA KIVRANMAYA BAŞLAMIŞTI AMA BEN SAKİN DAVRANMAYA DEVAM EDİYORDUM. ŞENGÜL İYİCE CILDIRMIŞ ALTIMDA KIVRILIYORDU.. ANİDEN ÖYLE SERTLEŞMİŞTİM VE SERİ HAREKET EDİYORDUMKİ ŞENGÜLDE ŞAŞIRDI DUDAKLARINI OMUZ UCLARINI RESMEN ISIRIYORDUM ALTINDAKİ EŞOFMANI VE KİLODUNU ANİDEN CIKARIP ATTIM ŞENGÜL ALTIMDA CIRILCIPLAKTI BENDE SORTUMU CIKARIP ONUN KARŞISINDA CIPLAK KALMIŞTIM. ANİDEN AGZINA VERDİM SİKİMİ RESMEN SOMURUYORDU OROSPU. ŞENGÜLE HAFİF TOKAT ATIP YATAĞA DÜŞÜRDÜM YER YATAGI OLDUGUNDAN COK RAHAT HAREKET EDİYORDUK. BAŞLADIM AMCIĞINI SOMURMAYA HEM YALIYOR HEM ISIRIYORDUM MİS GİBİ AMI TERTEMİZDİ ÖYLEKİ AMININ PARLAKLIĞI BENİ DAHA AZGIN YAPMIŞTI.. DAHA FAZLA BEKLEMEDEN SUDAN VICIK VICIK OLAN AMINA SİKİMİ DAYAMIŞTIM BACAKLARINI BELİME ANİDEN DOLAYIP BENİ ÖYLE KENDİNE CEKTİKİ SİKİM ONUN İSTEĞİYLE İCİNE LAP DİYE GİRMİŞTİ AMA NE GİRİŞ ŞENGÜL DUDAKLARINI ISIRMAYA BAŞLAMIŞ RESMEN ELLERİ YATAGIN KENARININDAKİ HALIYI TIRMALIYORDU. İCİNDE GİRİP CIKARKEN BENDE ONU BOYNUNDAN KAVRAYIP KENDİME CEKİYOR BİR YANDANDA DUDAKLARINI ISIRIYORDUM.. O HALDEYKEN ALTIMDAN NASIL KALKIP BENİ ALTINA ALDI ANLAMADIM BAŞLADI SİKİMİN ÜZERİNDE ZIPLAMAYA. BU DEFA BENDE GÖGÜSLERİNİ SALLANIRKEN TUTUYOR HATTA YOGRUYORDUM VE TOKATLIYORDUM. ANİDEN SİKİMİN ÜZERİNDEN KALKIP BAŞLADI SİKİMİ YALAMAYA BENDE ONU TERS CEVİRİP 69 OLMUŞTUK.. BEN ONU O BENİ YALIYORDU BEN GELMEK ÜZEREYDİM TAM ONUN AGZINA BOŞALMAYA BAŞLADIMKİ ODA BENİM AGZIMIN İCİNE BOŞALIYORDU. ÜSTÜMDE TİR TİR TİTRİYORDU O BOŞALIRKEN BEN AMCIĞINI ISIRMAYA BAŞLADIM RESMEN BOŞALIRKEN BACAKLARIMI TIRMALIYORDU.. GECE UZUN SÜRMÜŞTÜ O GÜN DEVAMINI ANLATICAM

Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

